من باز اومدم اما دیر
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

من یک زره برای جهازش فروختم

او عزم جزم کرد بمیرد برای من ...

سالروز ازدواجتون مبارک برای ما دعا کنید

 

ببخشید که دیر اومدم اما هستم همین دور و برا ...

ما هم اوضاعی داریم به نوبه خودمونا ... خوش می گذره .

نه دروغ گفتم زیادم خوش نمی گذره یکم اوضاعو دوس ندارم ....

اما بازم خدا رو شکر خییلی خیلی شکرت خدام ....



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت18:11---27 مهر 1391
salam duste golam mamnunam ke sar zadi vaghan mersi bavafaپاسخ: خواهش می کنم . خوشبخت بشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





26 / 7 / 1391برچسب:, :: 21:11 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: